ET LOGO ER DET BÆRENDE ELEMENT
I VIRKSOMHEDENS VISUELLE IDENTITET

LOGO DESIGN

Det gode logo – er et logo, der i design og udtryk afspejler dit produkt og din virksomhed. Det er med til at styrke virksomhedens brand og fortæller dine kunder, hvad du står for.

Logoet skal sige noget om din virksomhed, så når jeg designer et nyt logo – så skabes det altid med udgangspunkt i virksomhedens produkt og historie.

Har din virksomhed anvendt det samme logo i mange, mange år – kan det med stor fordel re-designes. I takt med at virksomheden er vokset og løbende udvikler sig, bør det også afspejle sig i logoet og virksomhedens øvrige visuelle identitet.

Logoet leveres altid i farve, sort/hvid og negativ udgave til brug for både tryk og web.

Få et unikt logo der afspejler dit produkt og din virksomhed

VISUEL IDENTITET

Logoet er en del af virksomhedens visuelle identitet. Den visuelle identitet er den synlige kommunikation af virksomhedens brand og dna – og er med til at skabe genkendelighed hos din målgruppe.

Re-design af logo til Handicapassistance

Re-design af logo

Som et led i udviklingen af en helt ny visuel identitet ønskede HandicapAssistance også at få re-designet deres logo.

Monogram til bryllup

Monogram til bryllup

Et brudepar ønskede at få udviklet en grafisk profil – med et monogram – til deres bryllup. Monogrammet gik igen på alt fra invitation og bryllupsmappe til dekoration på bryllupskager.

Logo Duffy Bådudlejning

Design af nyt logo

Duffy Bådudlejning ønskede et nyt logo til deres virksomhed. Logoet skulle afspejle
el-bådene i deres karakteristiske design.

Form, farver og æstetik – intet er tilfældigt, når jeg designer logoer eller navnetræk i et tidsløst og enkelt design.

Logo til husmur
Logodesign Italienskeprodukter.dk