ET LOGO ER DET BÆRENDE ELEMENT
I VIRKSOMHEDENS VISUELLE IDENTITET
LOGO DESIGN
Det gode logo – er et logo, der i design og udtryk afspejler dit produkt og din virksomhed. Det er med til at styrke virksomhedens brand og fortæller dine kunder, hvad du står for.
Logoet skal sige noget om din virksomhed, så når jeg designer et nyt logo – så skabes det altid med udgangspunkt i virksomhedens produkt og historie.
Har din virksomhed anvendt det samme logo i mange, mange år – kan det med stor fordel re-designes. I takt med at virksomheden er vokset og løbende udvikler sig, bør det også afspejle sig i logoet og virksomhedens øvrige visuelle identitet.
Logoet leveres altid i farve, sort/hvid og negativ udgave til brug for både tryk og web.
VISUEL IDENTITET
Logoet er en del af virksomhedens visuelle identitet. Den visuelle identitet er den synlige kommunikation af virksomhedens brand og dna – og er med til at skabe genkendelighed hos din målgruppe.
Form, farver og æstetik – intet er tilfældigt, når jeg designer logoer eller navnetræk i et tidsløst og enkelt design.